بارگذاری

پرسش‌های متداول

حساب کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

۲- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت سفارش

۱- دوست دارم از کاورباکس خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت کاورباکس، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نشان ملی ثبت توسط وزارت ارشاد پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان ها قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت کاورباکس با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد کاورباکس استفاده کنید.

۲- آیا برای خرید از کاورباکس، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کاور را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در کاورباکس می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز کاورها قرار گیرید

۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۴- آیا می‌‏توانم کاورهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: بله، شما فقط کافی است از طریق صفحه “درخواست کاور و کد تخفیف” کاور بازی، فیلم، انیمیشن و یا هر درخواست طراحی دیگری که دارید را برای تیم طراحی کاورباکس ارسال کنید.

۵- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کاورباکس تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام و لینک دانلود کاور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۶- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

کالاهای عرضه شده در کاورباکس

۱- آیا کاورهای خریداری شده از کاورباکس آماده استفاده هستند یا نیاز به تغییر دارند؟

پاسخ: کلیه کاورهای موجود در سایت کاورباکس با کیفیت اچ دی و آماده چاپ می باشند و نیاز به هیچ تغییری ندارند.

البته شما می‏‌توانید در صورت نیاز به تغییر جزئی از طراح مورد نظر درخواست کنید تا با هزینه ی بسیار کم تغییرات شما را لحاظ کند.

۲- برای انتخاب و خرید کاور در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: تیم طراحی کاورباکس تمام تلاش خود را می‏‌کند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کاور در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در کاورباکس دارید. می‌‏توانید از قسمت “تماس با ما” یا از قسمت “تماس آنلاین” در سمت راست سایت و یا از طریق “آیدی تلگرام مدیریت” با تیم طراحی کاورباکس ارتباط برقرار کنید. همچنین کاورباکس نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کاور به شما کمک کند.

۳- آیا ممکن است کاورهایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ: خیر، تمامی کاورهایی که برای فروش قرار گرفته اند دارای فایل اصلی با کیفیت اچ دی می باشند.

پرداخت

۱- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همگی کاربران کاورباکس می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کاورباکس، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

۲- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دیجی‌کالا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۳- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۴- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

۵- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کاورباکس امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از کاورباکس که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

۱- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کاور در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را تیم طراحی کاورباکس با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت فروش ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.

۲- آیا می‌توانم کاوری را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ: طرح پیشنهاد ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند روز فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

قیمت

۱- آیا قیمت محصولات در سایت کاورباکس به روز هستند؟

پاسخ: بله، کاورباکس به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

۲- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ: بله، مشتریانی که دائماً در حال خرید می باشند و تعداد زیادی کاور خریداری می کنند ، می توانند با مراجعه به قسمت “درخواست کاور و کد تخفیف” کد تخفیف دریافت کنند .

۳- آیا قیمت‌‏های کاورباکس مناسب است؟

پاسخ: سیاست قیمت‏ گذاری در کاورباکس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در کاورباکس با در نظر گرفتن زمان طراحی کاور و تاریخ عرضه بازی ، فیلم و یا انیمیشن بستگی دارد.

سیاست قیمت‌ گذاری در کاورباکس منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از کد تخفیف و تخفیفات ویژه کاورباکس از قبیل “پیشنهاد ویژه” سطح قیمت‏‌ها در کاورباکس مناسب ارزیابی می‌شوند.